Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Caroline Olofsson - 7 juni 2009 16:27

Vars är min lilla Ebba? :) Hon blev kidnappad igår , hehe .. nedå !

Men igår vart det att jag Daniel och pappa for upp till Kjell och kastade lite pil och hade det allmänt trevligt, sedan tog vi taxi hem , men Kjella ville ha kvar Ebba där så nu sitter jag bara och väntar på att dom ska dyka upp :) Hihi .. Idag är det en trött dag, fan att det ska vara oväder hela tiden, vill bara ha det SOLIGT !  Gick och la oss vid fyra, sov som en stick och ja klev upp fan vid halv 1 :p Märks att inte Ebbs var hemma ! :p

Men Kjell och Ebba var som förälskade i varandra igår, så kunde inte säga nej när han ville ha kvar henne :) Men vet iaf att hon är i trygga händer ! 

 

Idag måste man ut och göra nå känns det som, precis som om man inte har vart ute på år och dar :p Får dra med mig Daniel ut :)

 

Hoppas allt löser sig med allt längs med tiden <3 

Love you Ebbs & Daniel <3 pussi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards