Alla inlägg under maj 2009

Av Caroline Olofsson - 27 maj 2009 21:02

Hihi , jahaja så är det Ons. och imorgonhar jag tandläkaren klockan 11.

Jag hoppas de går bra iallafall ! :) Just nu så är jag med Daniel, han ligger och kollar på Fotboll, YIPPI? :S haha .. Annars idag så var ja med Denise lite , hon sov över här inatt, sedan vid 2 kom Mahtias hit en sväng, var trevligt att få veta att han lever ännu :) Hihi, vi surrade och sådär, sedan vid 4 kom Elin gummsan, ja vad säger man, MYS i SÄNGEN! :) 


Imorgon vette fan vad det blir, men det blir nog bra :) Lillgumman växer med, hon har ju fått träffat bror sin för någon dag sedan :) Det tyckte dom om, sötisarna där <3 Menmen, hoppas det inte är nå problem imorgon på tandis. Måste ta med mig Daniel, tycker inte om Tandl. ja :P haha ..


Älskar dig EBBA <3

Av Caroline Olofsson - 21 maj 2009 11:01

Vaknade utav telen idag :S SUCK ! Annars fint väder idag :) härligt.

Lillgumman är busig som vanligt och jag trött :p hehe , måste få i mig nå kaffe :) Längtar tills jag får mina pengar :) hihi, fast .. Carro måste nog sluta röka nu. FAN känns jobbigt. Men ja , inte nyttigt och inte billigt ! Och så slipper man ju lukta snusk ! ::) haha .. Jaja !! Daniel ligger uppe ..... mmm.. ja! vad säger man ?


Älskar dig Ebbsen ! <3

Av Caroline Olofsson - 20 maj 2009 10:02

Glada dagar framför mig, ett nytt spännande äventyr med MIN lilla Ebba ! :)

Fick en liten valp utav pappa den 18/5-09 som jag har döpt Ebba !

VIlken liten buuusunge hon är ! =) men lite skvätten. Men hon är ju som bara 10 veck. Det som känns roligt är ju är att hennes bror finns hos Min Syster och Ebbas pappa /mamma hos Monica :) Så det kommer gå skit bra detta ! :)

Klev upp 9 idag, just nu ligger hon i knät och jag bloggar :) 

 

TACK PAPPA; ÄLSKAR HON! :) Och dig ;D hihi .. Du är bäst. PUSS !<3




Av Caroline Olofsson - 16 maj 2009 20:20

Jahaja nu är man med John i Denises lägenhet i helgen, för hon jobbar ! :)

Städat idag med, fan det blir inte ens rent! :S jävla lägenhet..

Undrar vad det blir ikväll . Igår så vart det ganska fullt upp.

jahaja ...

Av Caroline Olofsson - 12 maj 2009 13:03

Jahaja ,trött idag ! Mensvärk som bara tusan med , hm :/

Mycket tankar har man iaf. Sedan så enligt pappa ska Roy hem snart :/ Eftersom att han och katten inte går ihop :( FY........

Hoppas på bättre dagar, har kommit fram till en sak iaf, ta en dag i taget och, nu har man nått botten, det kan bara gå uppåt mot bättre dagar ! 

 

Ha det fint !

Av Caroline Olofsson - 8 maj 2009 12:17

Mycket trubbel och kaos i mitt liv just nu, funderar på varför allt trassel och skit aldrig kan få ett slut? Så mycket man vill kunna ha ork till att göra och ta tag i. Står vid ett vägsjäl som har många vägar, Funderar på var dag vilken väg man ska vandra, kommer aldrig fram till något.

Enda jag vet, jag vill komma bort från allt detta, bort, långt bort.. Finns ingenting här i Ångermanland att hämta längre, mer än problem och förvirringar.

Om man bara kan få en pust i ryggen som kan hjälpa en med att kunna få något man önskar. Allt jag önskar i mitt liv, är en fast pungt här i livet. 

Min dröm är att ADLRIG vara beroende av NÅGON. Ha egen bostad som jag ALLTID kan vända mig till, att aldrig behöva bli utslängd ifrån. Få tjäna mina EGNA pengar som jag får göra med vad JAG vill. Att kunna göra exakt vad jag vill utan att någon ska säga till mig vad som är rätt och fel, vill inte höra någon säga vad jag ska tycka, göra eller känna. Kunna få tänka på MIG någon gång, kunna börja om, lämna allt bakom mig. Känna på livets bra stunder, eller... finns det det? Är förvirrad. Är så mycket jag vill göra. Men har tyvärr ej kunskap, modet eller styrkan att klara av det. Vet ej vad jag ska ta mig till, vill ej höra mera crap från tex mamma hur dålig jag är på göra det , och det , och det. Vill inte bli mera nertryckt, kränkt eller sårad. 

Snälla, när ska det bli min tur ? När ska det bli min tur att få lycka i livet?

Kan låta själviskt, men får man ej vara det ibland? Förkänar jag kanske inte lycka? Jag vet ingenting längre, är ledsen man jag står ej ut med detta längre, klara ej av mitt så kallade "liv" man har nu, på något sett lyckas man ALLTID såra någon, göra nån besviken eller förbannad.. Vill bara härifrån, bort och få en ny start i livet. Orkar inte le och se glad uthela tiden jag heller. Visst finns det dom som har det mycket värre, men dom lyckas ju alltid på något sett att komma vidare, eller så, ja sätter dom stopp för sig och hamnar i det så kallade himlen, hoppas inte jag blir en av dem. Men ibland önskar man sig nog upp ditt, har nog alla gjort en eller flera gånger i sitt liv.


Looking for the bright side of life, but nothing happens.

Av Caroline Olofsson - 4 maj 2009 21:33

tusan att mamma ska vara onykter nu när man väl en gång ska hälsa på ;S

Men jaha .. vad gör man? Säg de säg de.. Vill hellst bara komma härifrån jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards