Alla inlägg under februari 2009

Av Caroline Olofsson - 28 februari 2009 18:46

Har vart en tråkig lördag...

Igår kom man till Långsele , är hundvakt med åt Emmas hund. 

Sen imorse när vi skulle gå ut så small kopplet av ;S sjutton också....


Sedan så grattade vi pappa lite, sedan for han och jobbade.

Denise var här ett tag med ,. Men trååkig dag.. HUUA!!!!!

Lär bara bli att sova nu, sedan inge mera,. Ska till mamma imorrn igen.

Aajja..


hejhej.

Av Caroline Olofsson - 27 februari 2009 01:14

Idag har Denise vart här hela dagen , vart på stan en snabbis med mamma och hon, köpte en piercingstav. Sedan har jag saknat Daniel heela dagen , sedan solat lite med idag.

Nyss var älsklingen och jag ute och gick en liten promenad. 

Imorgon blir det nog att fara till Långsele som vanligt på helgerna .

Pappa fyller ju år på Lördag med, blir nog bara blommor eller dyligt.


nu ska jag krypa ner med gubben som ligger under täcket ;D hihi, lilla nakenfisen! :) hejdå allahopa.

Av Caroline Olofsson - 25 februari 2009 20:04

Har hittat en hemsida, verkar OK .

Bli genast medlem om du inte redan är det , sök rätt på mig iaf :)

 

www.nattstaden.se , Carromedc ;D haha

Av Caroline Olofsson - 25 februari 2009 16:55

hm, daniel är inte med mig nu, jag gör mat och snart ska jag färga håret :)

Har vare på stan idag, vart bara en maskara , pensel, schapoo balsam, örhängen ett hårband åt daniel och hm.. var på banken och fixade internet banken och telefonbanken.. Myckt bra.


ne nu vill jag att mamma ska komma in så fisken ska vara klar, jäkla rasmus som tar mamma ifrån mig ;) haha. peace out folks.

Av Caroline Olofsson - 25 februari 2009 00:15

Yeah, lyssnar på Kanye West och väntar på att Dannemaaan ska bli klar under solariumet så vi kan ta och dricka en kopp te seda nanna eller så ! :)

Har ju legat ett litet tag där jag med , fan ingen skillnad ;s störigt.

Sedan har jag nopprat ögonbrynen men det gick som det gick med det också, haha huahua ! Idag så har man inte gjort så mycket, har kommit till mamma igen ialla fall . Badat och myst hela dagen, sedan nu ikväll så bytte jag och mamma möbel, hon fick min feta bokhylla och jag hennes tv bänk, så vi mublerade om lite, fast nu fick jag ingenstans att ha alla mina små prylar, fick proppa ner allt i en kartong, ;S joobbigt, kanske man ska ta och köpa en hylla eller dyligt.


Imorgon blir det till att vara på stan hela dagen troligtvis! :) Är ju pengar dags"

Ska möta mamma vid banken 12, sedan så blir det väl att handla och dona! :) Tycker det är så mysigt,.. :) Jaa vad ska man säga .. Mini moo ligger och MYYYSER bredvid mig, sööööt katta ! ;D gummsilumman min!


Yehyeh, nu ska ja fan stressa pojken lite så man får i sig en kopp :)

Gokväll.

Av Caroline Olofsson - 24 februari 2009 00:54

Less.nu


Som vanligt. Imorgon blir det stan som sagt. Funderar på vad man ska ta och shoppa denna månad, fan man skulle ju egentligen ha slutat röka är som ganska mycker pengar med det, men men! Hoppas det blir något roligt denna månad, måste fan ha en ny maskara och sånt. hehe..


pappa har nyss kommit hem, far med han vid 2 imorron. Ska man få träffa lille RASMUS igen haha. Tokfan.. Har inte tänkt på att knäppa kort på han men ska fan göra det,. Har ju blivit som efterfrågat av Denise , men har inte gjort det.


Snart är det Mars månad. Pappa fyller år i slutet på denna, undrar och undrar vad man ska ta och ge han,. Någon med nått förslag? Sedan hoppas jag att tiden går fort tills sommaren, riktigt less nu på detta kalla väder.

Skönt med sommar och sol, bada och grilla, mm härligt värre.


jahaja, röksugen är man nu,. Huahua.. Ska ta och borsta tänderna snart och nanna sedan. Så att man kommer upp imorrn, sov fasiken till halv 2 idag, måste skärpa mig riktigt med det nu. haha kan inte fortsätta med det.

Hoppas hoppas att morgondagen blir spännande. Ev rolig med det tror jag knappast. Men i helgen är det dags att man hittar på något. Då jävlar måste någonting ske. haha.. Godnatt gott folk. 

Av Caroline Olofsson - 23 februari 2009 15:34

Så är det gamla måndag igen.

Har just duschat och gjort mig lite fräschare.

Har surrat lite med Denise och sådär. Blir att man far till Sollefteå imorgon, hon skulle också med dit tydligen. Hehe! :) Idag är det sååå härligt väder, äntligen så börjar det gå mot ljusare dagar, och varmare. Mmm härligt.

Kanske att man ska ta och gå ut och göra en snögubbe kanske! :)


Dricker kaffe nu, ska fortsätta med det och se om Denise kommer upp en sväng sedan. :) Ha det fint. 

Av Caroline Olofsson - 23 februari 2009 01:28

håller ljuset på att slockna?

Lågan blir bara svagare och svagare. 

Stearinet är snart slut, allt blir snart mörkt.


Hur ska det gå, det är frågan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards