Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Caroline Olofsson - 15 februari 2009 20:57

Hatar söndagar. vet ej om man har mera att säga om en söndag. Deprimerande.


Mycket annat är deprimerande. VÄLDIGT!

mycket mycket mycket funderingar snurrar runt i skallen på mig just nu,.

Och det är inte direkt bra tankar,.. :S hur ska man bli fri dem?

Känns som om det enda jag kan tänka på nu är dåliga saker, har bara dåliga tankar i skallen som gör mig fan vansinnig. Ska till mamma snart med.

haha hon sa att hon ej skulle dricka, hm undra det ja, tur nog så slipper jag veta. Eftersom jag tillbringade helgen hos pappa.


Ska snart skriva mig hit med, men ja om det blir som PLANERAT så är det egentligen ingen idé. Men det tror jag knappast att det blir, som man vill och tänkt alltså. Så på säkra sidan är det lika bra att man gör de.


Tror fan att jag börjar bli förkyld med, hm jobbigt, känns som om man alltid är sjuk och aldrig blir riktigt frisk. Men man kan ju hoppas på att detta inte är någon långvarig förkyldning.


Jahjaja kära läsare, nu får ni inget mera att läsa för denna gång..


Fortsättning följer??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards