Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Caroline Olofsson - 10 februari 2009 22:54

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig gubben !

Och att allla par kan ha det svårt. Det är inte bara vi, sen hur mycket svårigheter är ju som varierat. Men livet är fan ingen dans på roser fast hur mycket man än vill det..

Vilket fall älskar jag dig. Även fast det kan vara svårt att tro vissa tillfällen, men en dag hoppas jag att du verkligen inser det! :)

Du är min lilla saltgurka ;O haha ! Söt skit.

Vi har svikit varandra , men och? Det är sånt man får erfarenheter av. Göra misstag och veta att det var fel så man inte vill göra om det och blablabla :)

Känner mig så jävla smörig, men det får man vara ibland med ! :)


Just nu ligger mannen i mitt liv om jag får uttrycka mig så under solariumet och steker, men du är ju en stekare älskling ;D haha. Själv sitter ja bara i sängen och kliar mig utav allt katthår som är här, haha på tal om sängkläder så fick jag mig en otrevlig upplevelse idag, fan jag och Daniel hade kommit till mamma vid 7 imorse för vi åkte med pappa, sedan hade vi bara sovit ca2-3timmar, och skulle lägga oss och mysa under täcket med att små titta på Erik och Mackan, sedan så hade mamma tidigare berättat att Dcminimoo hade kräckit i mina sängkläder och att hon hade tvättat upp allt, men vi låg och kände att det seriöst luktade verkligen skit. Men tänkte vell inte mera på det, sedan känner ja nå torrt skorpigt mot armen och stutsar ur och ber Daniel kika, ja fy fan säger ja bara, HUAHUA! Kattkräcken eller vad det nu var, ev kattskiten var fan kvar. Urban vad snusk. Men så kan det gå ibland med, eller hur? :) Vad tusan, nu håller hjärtat på somna, underar vilken musik jag ska dra på med, kanske as högt med hårdrock så att han ev vaknar till liv igen eller nå? ;D Njae, nu ska ja glutta vidare på musik :)


Godnatt på er.

Av Caroline Olofsson - 10 februari 2009 18:50

Ont i skallen ännu en dag, fy fan,. Nu får det fan ge sig.

kallt ute är det med. Kom till mamma idag :) Söt Rasmus är här med, lilla pink vovven där :) Imorgon vette fan vad det blir. Kännt mig så jävla rastlös i daaagar sträck. ;S Hm, kanske blir bättre nu när man är i stan och har nå att göra ;D hehe,.. Yeahyeah, what ever !



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards