Alla inlägg under juni 2009

Av Caroline Olofsson - 30 juni 2009 10:42

idag blir det att en god vän kommer :) Var länge sedan jag träffade henne ! :)

Sedan har jag bekymmer, ska ju ev följa med Denise och dom på Road trip, då blir man borta när man fyller år  fast det kan nog vara roligt, men måste fixa stålar :s

Hpppas det löser sig, för det skulle vara roligt !

Av Caroline Olofsson - 29 juni 2009 21:54

Idag har vart en bra dag =) hihi !

Monica och pappa bjöd mig och jonas på middag, var skit gott, och efterrätten var kanon! :) mums ! Jadu vad säger man? :) Roligt !!

:)

Av Caroline Olofsson - 24 juni 2009 11:20

sol sol sol :) Nu ligger jag ute på gräsmattan med Ebb :)

Solar ryggen lite, den är sorjligt vit :P haha så man ser ut lite som en schakruta ! :) hihi så måste rättas till lite, men ja har sånt dåligt tålamod, och massa kryp kommer och kryper upp på en när man ligger här med, huuua!

funderar på att åka till stan idag men jag vet inte om jag har någon större lust..


jaja :D nu ska jag lyssna på musik och sola vidare :D 


pusss

Av Caroline Olofsson - 23 juni 2009 15:56

Heter jag ja ! Jomenvisst !

Idag har det vart skit varmt, fan vad skönt det är måste jag ju bara säga! :)

Men vikken SKITDAG! Baaaaara bråk, från när ja vaknade tills ja, nu!?

Fy fan säger jag bara, vilket öde! Just nu ligger jag och Ebba i sängen hos pappa och bara myser, mmm :) Är fan skit trött.. Inte alls kul ! 

Hoppas att kvällen har något spännande att erbjuda ! :) 


Pusspuss .. Älskar dig EBBS*

Av Caroline Olofsson - 22 juni 2009 23:29

Soligt och härligt :) Gud vilken härlig dag det har vart idag måste ja ju bara påpeka ! :) Idag har man vart med Daniel  , vi har solat och bara myst idag.

Började med att vi var ute och gick nån vända till kyrkan och sådär ! :) Sedan stekt , sedan har vi flummat runt ute i solen, sedan ikväll har vi vart ute och gått igen och sånt :) Nyss fikat ! Så man ska vell snart sova eller sådär ! :) hehe, Denise kom just haha höll på skrämma ihjäl oss här inne, baka sönder dörren ! :P hehe .. 



Av Caroline Olofsson - 12 juni 2009 11:48

18 grader ute idag men ingen sol alls!  Trött som bara fan idag med , mååste ju bara vara vädret . :) Ebba kutar runt med sin mat, Daniel sitter och håller på somna, pappa läser papper och jag dricker kaffe :)

Det lutar nog mot att det blir Heros  snart, hihi ! :)


Grattis på alla studenter idag nudå :)



Av Caroline Olofsson - 11 juni 2009 22:13

Nu väntar man på att klockan ska bli 00.20 så man kan få fara hem till pappa igen , :)

Fy fan vad man har vart duktig idag , började städa vid 2 idag, föst plockade man ihop, diskade, sedan dammsugade jag , och dammtorkade, gjorde ordning fika , sedan tvätta, lagade mat , åt, sedan hänga tvätt, sedan torka golverna, fixade kattlådan sedan bädda mm, sedan duscha och bada! :D Sedan så väntade jag på att Daniel skulle komma , Sophie kom upp en sväng :) sen kom Daniel , nu väntar man bara på att pappa ska sluta jobba ! :) älskar dig daniel , älskar dig EBBA ! <3 love .

Av Caroline Olofsson - 10 juni 2009 13:13

Fan vad tråkigt väder, det bara regnar ute , hm!

Ska fara till mamma nu och sova där tills imorrn för då är det tandis .

Idag kommer nog bli en städdag eller nå, baara slappa ! :) hehe .. 

Ska dricka en kopp kaffe nu och sedan vakna till, för man ska ju fara med pappa vid tre eller sådär. :) Hoppas att detta jävla väder ger upp iallfall ! :)

Fan mamma lämnade ju inte ens pengar eller nå ;S TACK !"?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards