Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Caroline Olofsson - 12 mars 2009 21:33

Hm så är det dart här ikväll , trött som bara tusan idag... Känner mig allmänt less och irriterad kan vara pga PMS , Yippi ! Fan tror ja förblöder ;S måste kolla detta. Inte bra inte bra .. Så man är helt slut i kroppen och såklart blir man inte direkt på topp då men bara att hålla masken så gott det går.


Full rulle, musik dart och surr,. Yehyeh,. Hoppas ja bara får lägga mig och nanna snart..  Klockan är bara halv 10 ;S känns som om den skulle vara halv 5 ;S


Imorrn blire nog stan eller dyligt. Hoppas mammie är nykter i helgen så man ev kan vara där. har inte vart där på hela veckan och helgen. lilla mammie ! ;D


Av Caroline Olofsson - 12 mars 2009 11:03

Huahua, nu har man nördat framför Heros 3 i flera dagar i sträck.

Inte ens gått ut på 3 4 dagar. nu är det illa ! ;D haha..


Idag skulle jag ha haft tandläkaren men när man vaknade så var det 16 grader kallt, bara för att man ska ut, och nu är det nere på 4. Så jag ombokade, men som tur var så va det inge viktigt, dom skulle bara kolla skenan och de.


Snart är det helg och Älsklingen min är sjuk, förkyld och jävlig. Känner att jag börjar bli små förkyld ja med men ingenting som är jobbigt ÄNNU! :P

Så hoppas han blir snart kry :)


Åh älskar dig så Daniel, hoppas du förstår det, du är mitt ALLT. Kom ihåg det darling. Hoppas att det alltid är vi :) KÄRLEK! <3 pusspådig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards